مقالات

فروشگاه قطعات یدکی موتور سیکلت TVS

فروشگاه قطعات یدکی موتور سیکلت TVS

امروز تقاضا برای خرید قطعات یدکی موتور سیکلت TVS با توجه به عرضه بی‌سابقه این وسایل نقلیه در بازار، افزایش چشم‎‌گیری داشته است. موتور سیکلت در کل یک وسیله مقرون ‎به‌صرفه و بی‌دردسر است که می‌تواند نیاز هر شخصی را برطرف سازد.

موتور سیکلت‌های TVS نسبت به سایر نمونه‌های موجود در بازار از کیفیت بهتری برخوردار بوده و به همین دلیل نیز، حجم تقاضا برای خرید آن‌ها بیشتر از سایر رقباست. با این حال، گاهی اوقات ممکن است نیاز به تعویض برخی از قطعات آن داشته باشید.
با توجه به همین موضوع، خیلی از افراد به‌دنبال خرید قطعات یدکی موتور سیکلت تی وی اس اصل و باکیفیت هستند تا بتوانند مشکل وسیله نقلیه خود را برطرف سازند. در ادامه مقاله، تمام قطعات یدکی TVS که می‌توانید از فروشگاه تهیه کنید را بررسی کرده‌ایم.

لوازم یدکی TVS

قطعات یدکی انواع مدل‌های موتور سیکلت

قطعات یدکی بسته به نوع موتور تی وی اس که انتخاب می‌کنید، ممکن است از قیمت متفاوتی برخوردار باشند. همچنین، باید توجه کنید که بسته به نوع موتور، قطعات یدکی برای هر موتور با دیگری متفاوت است.
انواع موتور سیکلت در بازار ایران موجود هستند و هر کدام، قطعات خاص خود را دارند. به‌عنوان مثال، لوازم یدکی ویگو با راکس فرق داشته و قیمت متفاوتی دارد.

انواع قطعات یدکی موتور سیکلت TVS

موتورهای مختلف TVS، لوازم یدکی خاص خود را دارند. بسته به مشکلی که برای وسیله نقلیه شما به‌وجود می‌آید، قطعات TVS که نیاز خواهید داشت متفاوت است.
پس با توجه به اینکه هر موتور سیکلت تی وی اس از بخش‌های مختلفی تشکیل شده، قطعات یدکی زیادی برای هر بخش تولید می‌شود. در ادامه برخی از انواع قطعات تی وی اس را معرفی کرده‌ایم.

صفحه کلاچ موتور TVS

صفحه کلاچ از جمله قطعات یدکی TVS بوده که عملکرد آن بسیار حائز اهمیت است. معمولا این قطعه بعد از مدت زمان مشخصی نیاز به تعویض دارد و درصورت عدم انجام این کار، ممکن است تاثیر منفی روی موتور آن داشته باشد.
همچنین، توجه داشته باشید که صفحه کلاچ ارتباط مستقیمی با گیربکس موتور داشته و در صورت عدم رسیدگی به آن، مشکلاتی برای این قطعه نیز به‌وجود خواهد آمد.

واشر سر سیلندر تی وی اس

تنظیم اجزای مختلف سیستم موتور تی وی اس به واشر سر سیلندر آن مرتبط است. درصورتی‌که این قطعه دچار مشکل شود، تعادل اجزای مختلف موتور به‌هم خورده و مشکلاتی برای آن به‌وجود خواهد آمد.

آینه‌ موتورهای TVS

یکی از قطعات یدکی موتور سیکلت TVS، آینه‌های آن است. موتورسوار برای اینکه بتواند به‌خوبی به اطراف و پشت خود دید داشته باشد، باید از این قطعات برای وسیله نقلیه خود استفاده کند.
آینه‌های موتورهای تی وی اس، بسته به مدل آن در انواع متفاوتی طراحی شده است. به‌عنوان مثال، مدل‌های آپاچی و راکس آینه‌های متفاوتی نسبت به هم دارند.

سنسور اکسیژن تی وی اس

سنسورهای اکسیژن یکی از قطعاتی هستند که معمولا بعد از مدتی دچار مشکل شده و نیاز به تعویض دارند. این حسگر با اندازه‌گیری میزان اکسیژن خروجی موتور، می‌تواند عملکرد آن را بررسی کند.
به‌عنوان مثال اگر سنسور، اکسیژن خروجی موتور سیکلت را بالا نشان دهد، به این معنی است که اکسیژن به‌درستی سوخته نشده و میزان مصرف سوخت بالاتر خواهد بود.

لوازم یدکی TVS

چه نکاتی هنگام خرید قطعات یدکی موتور سیکلت TVS در نظر بگیریم؟

اگر قسمتی از وسیله نقلیه شما دچار مشکل شده و به‌دنبال خرید قطعات یدکی موتور سیکلت تی وی اس هستید، حتما نکات زیر را در حین خرید در نظر بگیرید:

فریب قیمت پایین برخی از قطعات را نخورید

گاهی اوقات ممکن است برخی از فروشگاه‌ها، قطعات یدکی TVS را با قیمت خیلی پایین‌تر نسبت‌ به بازار ارائه کنند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت این قطعات ممکن است پایین بوده و نتواند طول عمر بالایی داشته باشد.
این‌درحالی است که اگر یک قطعه باکیفیت و اصل را تهیه کنید، می‌توانید از آن تا مدت زیادی استفاده کنید. در واقع با این کار حتی در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی خواهید کرد.

خرید قطعات یدکی تی وی اس از برند اصلی آن

قطعا محصولاتی که توسط برند اصلی تولید می‌شوند، از کیفیت خیلی بیشتری برخوردار هستند. محصولاتی که توسط برند اصلی تولید می‌شوند، کارایی طولانی‌مدتی خواهند داشت.

قطعات باضمانت را خریداری کنید

توصیه می‌شود به‌دنبال فروشگاه‌هایی باشید که قطعات یدکی موتور سیکلت TVS را با ضمانت‌نامه عرضه می‌کنند. با این ویژگی، درصورتی‌که در مدت‌زمان کم مشکلی برای قطعه به‌وجود بیاید، می‌توانید از ضمانت آن استفاده کنید.

از اعتبار فروشگاه اطمینان حاصل کنید

برای خرید قطعات باکیفیت، به‌دنبال فروشگاه‌هایی باشید که از اعتبار و سابقه خوبی برخوردار باشند. فروشگاه‌هایی که سابقه خوبی در این زمینه نداشته باشند، به‌هیچ‌عنوان گزینه مناسبی برای شما نخواهند بود.

چرا فروشگاه قطعات یدکی موتور سیکلت TVS را انتخاب کنیم؟

فروشگاه قطعات یدکی موتور سیکلت TVS یکی از بهترین مراکزی است که می‌توان قطعات اورجینال این وسایل نقلیه را با بهترین قیمت ممکن از آن خریداری کرد. محصولات ارائه‌شده در این فروشگاه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و معمولا طول عمر بالایی دارد.
نکته قابل توجه این است که تمامی قطعات عرضه‌شده در فروشگاه از ضمانت خوبی برخوردار بوده و در صورت بروز مشکل در تاریخ مشخص، می‌توانید آن را تعویض کنید.
این مرکز به‌عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش و تعمیرات موتورهای سیکلت شناخته می‌شود و توانسته در این‌ سال‌ها، رضایت مشتریان خود را به‌دست بیاورد.
در واقع شما می‌توانید با مراجعه به این مرکز، علاوه‌بر شناسایی ایرادهای وسیله نقلیه خود، نسبت به تعمیر یا تعویض هر قطعه اقدام کنید.
ذکر این نکته لازم است که این مرکز امکان ثبت سفارش آنلاین از طریق وب‌سایت رسمی خود را فراهم کرده تا تمامی مشتریان بتوانند قطعه مورد نظر را خریداری کنند. مشتریان همچنین می‌توانند از طریق یکی از راه‌های ارتباطی با کارشناسان فروش، مشاوره لازم را داشته باشند.

جمع‌بندی

نکته مهمی که هنگام خرید قطعات یدکی موتور سیکلت TVS باید به آن توجه کنید، اورجینال‌بودن این قطعات است. درصورتی‌که محصول بی‌کیفیتی خریداری کنید، صرفا بودجه خود را به هدر داده و در مدت‌زمان کم باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.
برای اینکه از اصالت و کیفیت بالای قطعات اطمینان حاصل کنید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه قطعات یدکی موتور سیکلت تی وی سی، سفارش خود را ثبت نمایید. سفارش‌هایی که در این سایت ثبت می‌شود، معمولا ظرف مدت کمی به مشتری تحویل داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *